Ja Tavi maksājumi kavējas izņēmuma apstākļu dēļ (piemēram, Tu esi iesniedzis pieteikumu par pret Tevi vērstu krāpniecību, maksātnespēja vai parāda pārstrukturizēšana, vai arī Bondora piešķirts aizdevums ir bijis kādam mirušam Tavas ģimenes loceklim), lūdzu, nekavējoties sazinies ar mūsu Klientu atbalsta dienestu, aizpildot saziņas formu mūsu tīmekļa vietnē.
Lūk, vēl nedaudz noderīgas informācijas.
Kā rīkoties, ja kāds noformējis aizdevumu uz mana vārda?
Ja Tev ir aizdomas par Tavas personiskās informācijas ļaunprātīgu izmantošanu vai zādzību, aicinām par to ziņot policijai. Pēc kriminālprocesa uzsākšanas, lūdzu, atsūti mums oficiālo apliecinājuma dokumentu. Tad mēs uz kriminālprocesa laiku varēsim atlikt parāda piedziņas procesu.
Lūgums ņemt vērā, lai nodrošinātu Tava konta un identitātes aizsardzību, mēs sniedzam informāciju šādos gadījumos.
1. Mēs varam izpaust informāciju Tev kā potenciālajam upurim pēc tam, kad esam Tevi identificējuši. Lai to izdarītu, lūdzam atsūtīt mums elektroniski parakstītu oficiālu iesniegumu (pieprasīto informācijas sarakstu) un sava personu apliecinoša dokumenta (ID karte vai pase) kopiju.
2. Mēs sniedzam informāciju policijai pēc tās pieprasījuma, ja tā ir identificējusi Tevi, reģistrējusi Tavu ziņojumu par noziedzīgu nodarījumu un iesniegusi kreditoram (mums) dokumentus. Kad saņemsim oficiālu pieprasījumu no policijas saistībā ar Tavu lietu, šifrētā veidā sniegsim tai nepieciešamo informāciju par izsniegtajiem aizdevumiem uz Tava vārda.
Kā rīkoties, ja mirušam manas ģimenes loceklim ir bijis Bondora izsniegts aizdevums?
Nāves gadījumā lūdzam ģimenes locekļiem nosūtīt Bondora Klientu atbalsta dienestam klienta miršanas apliecību, kā arī mantojuma apliecību, ja tāda ir. Saskaņā ar dokumentu mēs varam sniegt informāciju par atlikušo aizdevuma summu. Ja nav mantojuma apliecības, iesakām vispirms sazināties ar notāru un uzsākt mantojuma saņemšanas procesu.