Kā labot manu kontaktinformāciju?
Lai izmainītu savu personisko informāciju, kā, piemēram, kontaktinformāciju, bankas konta rekvizītus, paroli, vēlamo valodu u. tml., veic šeit minētās darbības:
- Piesakies savā Bondora kontā, noklikšķini uz sava vārda augšējā labajā stūrī un izvēlies "Mans konts".
- Šeit vari izmainīt savu vārdu, uzvārdu, tālruņa numuru, bankas konta informāciju, paroli, e-pasta adresi un informāciju, lai pieteiktos no sociālo tīklu kontiem.
- Saglabā veiktās izmaiņas. Dažu minūšu laikā Tu saņemsi e-pastu ar apstiprinājumu, ka izmaiņas veiksmīgi saglabātas.
Ja Tev ir grūtības nomainīt tālruņa numuru vai jebkuru citu personisko informāciju, lūdzu, uzraksti mūsu Atbalsta dienestam, izmantojot šeit esošo veidlapu. Atceries pievienot telefona rēķinu, kurā redzams Tavs vārds, uzvārds un numurs. *Rēķins nedrīkst būt vecāks par trim mēnešiem.
Lai izmainītu mājas adresi, lūdzu, uzraksti mūsu Klientu atbalsta dienestam, izmantojot šeit esošo veidlapu. (Tu vari pārbaudīt pašlaik reģistrēto adresi savā aizdevuma līgumā). Lūdzu, iesniedz uz Tavu jauno adresi nosūtīto rēķinu, kurā redzami Tavs vārds, uzvārds un adrese. Ja Tev nav rēķinu, kurus nosūtīt, vari izmantot īres līgumu vai nekustamā īpašuma iegādes apliecinošu dokumentu.