Kā rīkoties, ja...?
...saņemu no Bondora īsziņu, kas nav paredzēta man?
Ja Tu saņem no Bondora īsziņu, bet esi pārliecināts, ka Tev nav aizņēmuma no mums vai konta mūsu uzņēmumā, lūdzu, nekavējoties paziņo par to klientu atbalsta dienestam, izmantojot šeit esošo veidlapu. Lai ātri atrisinātu situāciju, mēs lūgsim iesniegt pierādījumu, ka esi tālruņa numura īpašnieks (piem., tālruņa rēķinu vai abonenta līgumu).
...saņemu pa pastu sūtītu vēstuli, kas nav paredzēta man?
Vēstules klientiem pa pastu sūtām tikai uz viņu Bondora kontā norādīto adresi. Tā ir adrese, kuru klients mums norādījis, izveidojot savu kontu vai paziņojot par adreses maiņu. Ja saņem vēstuli, kas adresēta šajā adresē nedzīvojošai personai, lūdzu, nekavējoties paziņo par to mūsu klientu atbalsta dienestam, izmantojot šeit esošo veidlapu.
...saņemu e-pasta vēstuli, bet man nav Bondora konta?
Ja saņem no Bondora e-pasta vēstuli un esi pārliecināts, ka tā nav paredzēta Tev, lūdzu, nekavējoties paziņo par to mūsu klientu atbalsta dienestam. To vari veikt arī, izmantojot šeit esošo veidlapu.
...man jāraksta Bondora kāda cita vārdā?
Ja raksti mums kāda cita vārdā, lūdzu, norādi klienta un savu kontaktinformāciju, kā arī precīzo pieprasījuma iemeslu. Ja Tev ir pilnvarojums informācijas par klientu saņemšanai, noteikti pievieno attiecīgo dokumentu (piem., pilnvaru).
Lūgums ņemt vērā: Bondora neizpauž informāciju par klientu datiem, aizņēmumu pieteikumiem vai līgumiem trešajām personām. Ja trešajai personai ir tiesības saņemt informāciju par klientu, vispirms mums jānosūta attiecīgais apliecinājums vai dokuments (piemēram, pilnvara, tiesas nolēmums, tiesas rīkojums, apliecinājums par tiesību un saistību pārņemšanu u.tml.).