Ja Tev nav aktīva aizdevuma vai ja esi veicis maksājumu, kas ir lielāks par veicamo ikmēneša maksājumu, un Tu nevēlies izmantot šo naudu atmaksas veikšanai, Tu vari izņemt savu naudu, pārskaitot to uz savu bankas kontu. Lai izņemtu naudu no Bondora konta, piesakies ar saviem rekvizītiem un informācijas panelī ritini uz leju līdz brīdim, kad redzi šeit norādīto:
Tomēr pirms izņemšanas pieprasījuma noformēšanas, lūdzu, aizritini līdz informācijas paneļa augšai un pārliecinies, ka Tavā kontā būs pietiekami daudz naudas nākamajam maksājumam — piemēram:
- Izņemt naudu iespējams tikai uz to bankas kontu, kuru izmantoji bankas verifikācijai. Ja Tavs bankas konts ir mainījies vai slēgts, un Tu vēlies reģistrēt jaunu kontu, lūdzu, noklikšķini šeit.
- Naudu vari pārskaitīt tikai uz bankas kontu, kas ir reģistrēts licencētā Eiropas kredītiestādē uz Tava vārda. Lūdzu, pirms naudas izņemšanas pārliecinies par bankas konta rekvizītu pareizību.
- Visi naudas izņemšanas darījumi jāapstiprina ar PIN kodu, kas tiks nosūtīts uz Tevis reģistrēto tālruņa numuru. Ja Tavs tālruņa numurs ir mainījies un Tev jāreģistrē jauns numurs, lūdzu, noklikšķini šeit.
Ja viss ir kārtībā, naudas izņemšanu vari veikt bez jebkādām raizēm. Nauda Tavā bankas kontā parasti tiks ieskaitīta tajā pašā dienā. Tomēr vakaros, brīvdienās un svētku dienās veiktie maksājumi kontā var tikt ieskaitīti nākamajā darba dienā.
⚠️Lūgums ņemt vērā: Jūsu Bondora konts nefunkcionē, un nav paredzēts kā krājkonts, tāpēc mēs stingri atgādinām ka iemaksātā nauda Jūsu Bondora kontā tiek izmantota tikai lai veiktu ikmēneša samaksu par jūsu aizdevuma, vai lai pilnibā atmaksātu pašu aizdevuma.
Nekādā gadījumā nedrīkst izmantot savu Bondora kontu citiem mērķiem. Tādēļ, ja nolemjat bieži izņemt līdzekļus īsā laika periodā vai lielas summas no sava Bondora konta, var tikt piemēroti izņemšanas ierobežojumi.
⚠️Ja nedēļā pēc izņemšanas pieprasījuma paredzēts maksājuma veikšanas datums, izņemšanas pieprasījums tiks atcelts.
Mēs varam nobloķēt naudas izņemšanas pieprasījumu, ja tiek konstatēta aizdomīga rīcība klienta darījumos. Ja jūsu naudas izņemšanas pieprasījums tiek bloķēts, jums ir nepieciešams izmantot summu, kas ir jūsu Bondora konta atlikumā, nākamajiem maksājumiem vai sazināties ar mūsu klientu atbalstu.