Kā papildināt manā Bondora kontā esošos naudas līdzekļus?
Savā Bondora kontā esošos naudas līdzekļus vari papildināt divos veidos: veicot SEPA pārskaitījumus vai Trustly maksājumus. Abi ir vienkārši un ātri!
1. SEPA pārskaitījumi un maksājumi no Tavas internetbankas
- Piesakies savā Bondora kontā.
- Lai veiktu maksājumu Bondora, izmanto tiešsaistes maksājuma informāciju, kas redzama informācijas panelī.
- Piesakies savā internetbankā, veic jaunu maksājumu un norādi attiecīgos maksājuma rekvizītus. Lūdzu, maksājuma informācijā norādi savu identifikācijas numuru un vārdu.
Saņēmējs: Bondora AS
IBAN konta nr.: EE937700771004427510
Banka: AS LHV Pank
BIC/SWIFT: LHVBEE22 (XXX)
Identifikācijas numurs: lieto informācijas panelī redzamo unikālo identifikācijas numuru
Identifikācijas teksts: lieto informācijas panelī redzamo unikālo identifikācijas tekstu
Adrese: Tartu mnt 2, 10145 Tallina, Igaunija
SEPA maksājumi parasti nonāks Tavā Bondora kontā dažu stundu laikā. Atkarībā no bankas pārskaitījums var aizņemt līdz 3 darba dienām. Svētku dienās vai brīvdienās nauda Tavā kontā var nonākt pēc ilgāka laika.
Vēl, lūdzu, pirms naudas pārskaitīšanas noskaidro precīzās izmaksas savā bankā. Ja Tava banka iekasē maksu arī no maksājuma saņēmēja, tad šie maksājumi tiks pieskaitīti Taviem ikmēneša maksājumiem.
2. Trustly
Vēl viena iespēja ir maksājumu veikšana ar Trustly. Trustly veic maksājumu tieši no Tavas internetbankas, tāpēc tas tiek apstiprināts uzreiz. Tas ir droši, bez maksas, un Tev Trustly pakalpojumiem nav jāreģistrējas. Lai maksātu ar Trustly starpniecību, Tev nepieciešami tikai internetbankas pieteikšanās dati.
- Lai veiktu maksājumu, piesakies savā kontā un noklusējuma SEPA iespējas vietā izvēlieties Trustly.
- Norādi savā kontā ieskaitāmo summu un noklikšķini uz “Papildināt līdzekļus”.
- Pēc tam atrodi savu banku un piesakies internetbankā. Maksājums tiks apstiprināts uzreiz un dažu minūšu laikā ieskaitīts Tavā Bondora kontā. Ja Tavas bankas Trustly sarakstā nav, lūdzu, izvēlies SEPA pārskaitījumu.
Svarīgi: Trustly var izmantot tikai ar unikālo identifikācijas numuru, kas tiek izveidots katram jaunam pārskaitījumam. Šis identifikācijas numurs būs redzams Trustly lodiņā, veicot maksājumu no Tava Bondora konta. Ja netīšām atkārtoti izmantosi iepriekš izveidotu identifikācijas kodu un nosūtīsi naudu tieši uz Trustly bankas kontu, lūdzu, sazinies ar Trustly klientu palīdzības dienestu. Pēc maksājuma apliecinājuma iesniegšanas Trustly atgriezīs naudas līdzekļus.
Trustly maksājumus iespējams veikt pēc pieteikšanās Tavā Bondora kontā. Ja vēlies veikt maksājumu no savas internetbankas, lūdzu, izmanto SEPA pārskaitījumu.